Magdalena Różczka ambasadorką Grupy Murapol

Artykuł sponsorowany
Magdalena Różdżka jako ambasadorka MurapoluDeweloper Murapol zaczyna kampanię promocyjną.
Magdalena Różdżka jako ambasadorka MurapoluDeweloper Murapol zaczyna kampanię promocyjną. Murapol
Ambasadorką akcji firmy Murapol zatytułowanej „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej" została Magdalena Różczka.

Magdalena Różczka jest jedną z najbardziej znanych i lubianych polskich aktorek. Telewizyjna publiczność zna ją z ról w serialach Oficer, Czas honoru czy Lekarze. Aktorka zagrała również m.in. w kinowym hicie Lejdis. Oprócz aktywności artystycznej swoją popularność wykorzystuje, by pomagać potrzebującym. Gwiazda od lat angażuje się w działalność charytatywną. Jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u i twarzą licznych kampanii społecznych. Aktorka została właśnie ambasadorką Grupy Murapol i stanie się główną bohaterką kampanii lidera rynku deweloperskiego w Polsce.

– Doskonale wiem, że posiadanie własnego mieszkania to marzenie tysięcy osób. Możemy w nim czuć się swobodnie w wyrażaniu emocji. We własnym mieszkaniu jesteśmy naprawdę u siebie, a to pozwala nam rozwinąć skrzydła, cieszyć się, bawić, kochać. Świadomość posiadania takiego miejsca daje poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się na nasze szczęście i komfort. Dlatego przecież powtarzamy, bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej – podkreśla Magdalena Różczka, ambasadorka Grupy Murapol.

Działania promocyjne z udziałem Magdaleny Różczki zaplanowano w prasie, internecie, radiu, telewizji oraz outdoorze. Gwiazda będzie również spotykać się bezpośrednio z mieszkańcami i klientami Murapolu podczas wydarzeń organizowanych przez dewelopera w całej Polsce.

– Magdalena Różczka swoją dotychczasową karierą, jak również zaangażowaniem w ważne działania charytatywne uosabia to, czego poszukiwaliśmy u ambasadorki naszej marki. Prezentuje sobą profesjonalizm, zaufanie, a także troskę o innych ludzi. To wartości, którymi kierujemy się w naszej misji i codziennej pracy – opowiada Jarosław Matusiak, dyrektor działu sprzedaży i marketingu. – Oprócz promocji naszej Spółki, wspólnie z Magdą planujemy już kampanie społeczne, które będą propagować bezpieczeństwo wśród najmłodszych – dodaje Matusiak.

W inwestycjach zrealizowanych przez Grupę Murapol zamieszkało do tej pory 15 tys. osób. Tylko w 2015 roku mieszkania spółki wybrało 2400 Klientów, co uplasowało Spółkę na pozycji lidera rynku deweloperskiego w Polsce. 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na regiodom.pl RegioDom