Skąd wziął się pomysł na taką formę reklamy? Zapytaliśmy o to kierownika do spraw sprzedaży Arkadiusza Marcinkowskiego salonu farb Sigma, który mieści się w budynku.
– Chcieliśmy oznaczyć tak nasz budynek, aby każdy, kto przejeżdża ulicą Wapiennikową wiedział, że znajduje się w nim Salon Farb, dzięki czemu pragniemy być bardziej rozpoznawani jako miejsce, gdzie klient może kupić w pełni zmywalne farby najwyższej jakości. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy nie mieli jeszcze przyjemności pomalować mieszkania farbami Sigma i tak jak nasi dotychczasowi klienci wracać do nas nawet po kilkunastu latach, ponieważ te farby zachowują głębie koloru, estetyczność i trwałość nawet przez kilkanaście lat.
Zdaniem architektów: Krajobraz polskich miast psują nie tylko reklamy
Firma Heinich-Investment jest jedynym oficjalnym przedstawicielem marki SIGMA w województwie Świętokrzyskim od 1997 roku.
