Spis treści
Sprzedaż domu albo mieszkania? Część kupujących składa bardzo ciekawe oferty
Gdy o dany dom czy mieszkanie konkuruje wielu chętnych, zazwyczaj wygrywa ten, kto zapłaci najwięcej albo najszybciej zgodzi się na warunki zaproponowane przez właściciela. Czasem jednak kupującym tak bardzo zależy na konkretnej nieruchomości, że wpadają na najdziwniejsze pomysły. Chcąc przekonać do siebie sprzedającego, proponują mu np.:
- zakup domu razem z psem,
- dołożenie do kwoty zakupu rocznej subskrypcji Netfliksa,
- dołożenie do pełnej ceny biletów do parku rozrywki.
Przejdź do galerii i poznaj więcej autentycznych przykładów dziwnych ofert:
Nietypowe oferty kupujących, które znamy m.in. dzięki agentom nieruchomości, nie zawsze wynikają jednak z chęci wyróżnienia się na tle konkurencji. Czasem powody są zupełnie inne – zdarza się np., że osobie oglądającej dom tak spodobają się jakieś meble czy dekoracje, że koniecznie chce je kupić razem z budynkiem. Znane są też przypadki, gdy kupujący postępują naprawdę nietypowo z sobie tylko znanych przyczyn. Jak łatwo się domyślić, takie osoby rzadko przekonują do siebie właścicieli nieruchomości i do transakcji zwykle nie dochodzi – choć zdarzają się wyjątki.
Dziwne oferty szczególnie często dotyczą zwierząt domowych
Co ciekawe, wśród nietypowych pomysłów potencjalnych nabywców chyba najczęściej pojawiają się oferty zakupu nieruchomości wraz ze zwierzętami poprzednich właścicieli. Jak zgadują agenci nieruchomości raportujący takie przypadki, przyczyna zwykle jest prozaiczna – podczas oglądania mieszkania czy domu nabywca przywiązuje się do cudzego zwierzaka i nieraz chce go kupić. Co zaskakujące, część sprzedających zgadza się na takie warunki i dochodzi do podpisania umowy.
Sprawdź w galerii dziwne oferty dotyczące zwierząt i inne autentyczne przypadki z całego świata:
Choć niezwykłe propozycje ze strony nabywców mogą dziwić, warto wiedzieć, że na rynku nieruchomości pomysłowość czasami popłaca. Oryginalne, zaskakujące podejście do tematu opłaca się np. agentom nieruchomości – jak pokazuje praktyka, niekiedy wystarczy umieścić na zdjęciach sprzedawanego domu kogoś w stroju mordercy, rycerza lub kosmity, by oferta wyróżniła się na tle konkurencji. Na niesztampowe działania decydują się też od czasu do czasu deweloperzy, np. oferując darmowego wieprza każdemu, kto kupi mieszkanie. Jak słusznie głosi popularne powiedzenie: jeśli coś brzmi głupio, ale działa, to wcale nie jest głupie!
Kupuj artykuły do sprzątania taniej
