Wystartowała nowa edycja kampanii edukacyjnej „TERMOMODERNIZACJA + DOBRY MONTAŻ”

Katarzyna Laszczak
Opracowanie:
Rusza 11. edycja kampanii edukacyjnej, podkreślającej znaczenie termomodernizacji oraz prawidłowego montażu dla poprawy efektywności energetycznej budynków.
Rusza 11. edycja kampanii edukacyjnej, podkreślającej znaczenie termomodernizacji oraz prawidłowego montażu dla poprawy efektywności energetycznej budynków. POiD
W lutym rozpoczyna się już 11. edycja ogólnopolskiej kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”. Organizowana przez Związek POiD. Jej celem jest edukowanie i inspirowanie odbiorców poprzez pokazanie korzyści płynących z głębokiej termomodernizacji budynków, co wiąże się także z dobrym montażem.

Termomodernizacja to proces, który znacząco podnosi efektywność energetyczną budynków, co przekłada się na oszczędność energii, pieniędzy oraz zasobów naturalnych, a także poprawia komfort życia mieszkańców. Kluczowym elementem tego procesu jest nie tylko zastosowanie nowoczesnych materiałów, takich jak styropian, okna, drzwi czy pompy ciepła, ale także ich prawidłowy montaż. Tylko wtedy można osiągnąć pełną szczelność, trwałość oraz optymalne efekty inwestycji.

Kampania „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ” zwraca uwagę na korzyści płynące z dobrze przeprowadzonej modernizacji. To już jedenasta edycja tej inicjatywy, która trwa od 2014 roku. Kampania podkreśla, że dzięki termomodernizacji dom staje się bardziej ekonomiczny w użytkowaniu, zapewniając jednocześnie komfort cieplny przez cały rok – ciepło zimą i przyjemny chłód latem.

Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD, organizatora kampanii, wyjaśnia:

– Fala termomodernizacji to ogromne wyzwanie dla każdego, a jednocześnie szansa na duży pakiet korzyści. Dlatego w ramach kampanii inspirujemy i edukujemy na temat głębokiej termomodernizacji z dobrym montażem. Mówimy o tym, jakie są zalety takiej inwestycji, a także doradzamy jakie rozwiązania wybrać, jak je zamontować i jak otrzymać dofinansowanie.

Nowa edycja kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ” ruszyła w lutym bieżącego roku. Dzięki szeroko zakrojonej komunikacji multikanałowej, kampania dociera do szerokiego grona odbiorców, w tym przede wszystkim do inwestorów indywidualnych. To właśnie oni, planując budowę lub remont domu, często rozważają termomodernizację jako sposób na zwiększenie efektywności energetycznej swoich budynków.

Działania kampanii skierowane są również do doradców w punktach dystrybucji materiałów do termomodernizacji, monterów takich rozwiązań, a także do nauczycieli i uczniów szkół branżowych, którzy kształcą się w zawodach związanych z budownictwem. Dzięki temu kampania nie tylko edukuje, ale także inspiruje do podejmowania działań na rzecz poprawy efektywności energetycznej.

Działania kampanii „TERMOMODERNIZACJA+ DOBRY MONTAŻ” można śledzić na stronie: dobrymontaz.com oraz na Facebooku: facebook.com/dobrymontaz

Źródło: POiD

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź RegioDom codziennie. Obserwuj RegioDom.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dom i nieruchomości

Polecane oferty

* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na regiodom.pl RegioDom