Targi PORTA 2016 w Ełku

redakcja.regiodom
PORTA STEEL w Ełku– Targi PORTA 2016 to wyjątkowa okazja, by na własne oczy zobaczyć niedostępną na co dzień halę produkcyjną PORTA STEEL wyposażoną w najnowocześniejszy park maszynowy, którego łączny koszt wyniósł 70 milionów złotych – Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
PORTA STEEL w Ełku– Targi PORTA 2016 to wyjątkowa okazja, by na własne oczy zobaczyć niedostępną na co dzień halę produkcyjną PORTA STEEL wyposażoną w najnowocześniejszy park maszynowy, którego łączny koszt wyniósł 70 milionów złotych – Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND. PORTA
Trzecia edycja targów PORTA 2016 dobiegła końca. Tymczasem producent drzwi zapowiada już kolejne działania marketingowe, choćby Roadshow Expo 2016 pod hasłem "Tworzymy salony otwarte na potrzeby Klientów".

Pierwsza edycja targów PORTY odbyła się w 2013 roku. Wówczas producent zdecydował się na organizację targów wewnętrznych, które były formą spotkania i wymiany doświadczeń w gronie ponad dwóch tysięcy sprzedawców z Polski i zagranicy. Targi PORTA powoli stają się ważnym punktem na mapie branżowych wydarzeń związanych ze stolarką otworową. W targach w 2016 roku łącznie wzięło udział ponad 2500 osób. 

W czasie pięciu dni trwania targów zaprezentowano nowe narzędzia i materiały marketingowe.
W strefie "Materiały Marketingowe" po raz pierwszy pokazano nowe ekspozytory drzwi oraz materiałów wspierających prowadzenie efektywnej sprzedaży (tj. próbek kolorów, przekrojów produktowych oraz katalogów).

W strefie „Efektywna sprzedaż" można było zobaczyć modelowy salon sprzedaży. W tym miejscu uczono praktycznych umiejętności takich, jak radzić sobie z różnymi zachowaniami klientów. Zdaniem ekspertów z PORTY indywidualne podejście do klienta, zrozumienie jego potrzeb i zaangażowanie są kluczowymi aspektami efektywnej sprzedaży. I tego właśnie próbowali uczyć odwiedzających tę strefę.

Natomiast w strefie "Arena" każdego dnia targów odbywały się prezentacje, prelekcje i pokazy montażu m.in. stalowej ościeżnicy FAST, która jest nowością w ofercie producenta.
W "Centrum R&D" i "Inwestycji" eksperci opowiadali o kontraktowych rozwiązaniach. Prezentacje były dostępne w kilku wersjach językowych.

Na początku przyszłego roku producent planuje kolejne działania marketingowe. Na przykład w ramach Roadshow Expo 2017 pod hasłem "Tworzymy salony otwarte na potrzeby Klientów" eksperci wyruszą w trasę po Polsce. W wybranych punktach handlowych będą oni zmieniać salony sprzedaży, a wykorzystają do tego nowe materiały marketingowe.

Drzwi tworzone z pasją

W lipcu 2016 roku PORTA otworzyła w Ełku fabrykę skrzydeł drzwiowych i ościeżnic metalowych – PORTA STEEL. Dzięki temu firma znalazła się w gronie nielicznych europejskich producentów stolarki drzwiowej, które mają kompleksową ofertę dla klientów z sektora inwestycyjnego. PORTA oferuje produkty zarówno w zakresie stolarki drewnianej, jak i stalowej. 

– Innowacyjne rozwiązania technologiczne wykorzystywane w PORTA STEEL dają możliwość bardzo zaawansowanej, niespotykanej dotąd w branży stolarki otworowej personalizacji produktu stalowego. Każde wyprodukowane skrzydło czy ościeżnica mogą być zupełnie inne od poprzednich zarówno w zakresie wymiarów, kolorów, jak i zastosowań technicznych – Łukasz Luto, Wiceprezes Zarządu PORTA KMI POLAND.

Uczestnicy tegorocznych targów mieli możliwość zobaczenia hali produkcyjnej zakładu PORTA STEEL.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na regiodom.pl RegioDom