COVID-19 postawił przed światem wiele przeszkód. Musimy stosować się do obostrzeń i zachowywać dystans. Jednak nie wolno nam zapominać o potrzebujących. Ostatnie miesiące to test naszej wrażliwości. Na co dzień pracownicy i kurierzy DB Schenker podejmują wiele działań, by w niezakłócony sposób dostarczać towary do sklepów i na linie produkcyjne. Kolejna edycja wolontariatu „Czas Pomagania" to okazja, aby wspierać najbardziej potrzebujących w społecznościach lokalnych.
Tej wiosny w ramach 32 projektów wolontariusze ruszą z pomocą m.in. do domów dziecka, hospicjów, szpitali i osób w kryzysie bezdomności. Będzie też pomoc dla zwierząt w schroniskach. Nie zabraknie akcji porządkowania terenów zielonych czy nauki pierwszej pomocy. Wszystko z zachowaniem wymaganych środków ostrożności. Po raz kolejny do projektów przyłączą się przewoźnicy i kierowcy współpracujący z operatorem logistycznym, a także wielu klientów i instytucje publiczne.
_– Naszym celem jest budowanie dobrych relacji z otoczeniem, dlatego wspieramy pracowników w realizowaniu działań wolontariackich. „Czas Pomagania" nie tylko poprawia funkcjonowanie wielu niezbędnych placówek w naszym otoczeniu, ale także wzmacnia relacje z lokalnymi społecznościami – _mówi Beata Konecka, PR & CSR Manager w DB Schenker.
DB Schenker prowadzi wolontariat pracowniczy „Czas Pomagania" od 14 lat. Co roku jest realizowany w dwóch odsłonach: Świąteczny – w okresie bożonarodzeniowym, oraz Zielony – na wiosnę.