Coraz częściej zadajemy sobie pytanie, dlaczego nasz sprzęt zepsuł się akurat po ustaniu gwarancji. Piotr Koluch z fundacji Pro-Testuważa, że: – Dawniej sprzęty były technologicznie prostsze. Były mniej awaryjne, ale np. zużywały więcej energii. To nie znaczy, że jak urządzenie chodzi długo, to jest lepsze. Ponadto zdaniem specjalisty to konsumenci chcą kupować coraz to nowsze rzeczy i producenci nie produkują długowiecznych sprzętów. Co więcej, gdyby producenci odpowiadaliby za utylizację produkowanego sprzętu, to produkty byłyby lepszej jakości.
Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news
Koniec hotelu Marriott w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?