Dlaczego domowy sprzęt coraz częściej psuje się tuż po gwarancji

redakcja.regiodom
Gwarancja na domowy sprzętPrzy zakupie sprzętu elektronicznego do domu zapytaj, czy serwis gwarancyjny jest dostępny w Polsce.
Gwarancja na domowy sprzętPrzy zakupie sprzętu elektronicznego do domu zapytaj, czy serwis gwarancyjny jest dostępny w Polsce. Jerzy Szych
Ekspert wyjaśnia, dlaczego coraz częściej sprzęt AGD i RTV psuje się nam od razu po skończeniu się okresu gwarancji.

Coraz częściej zadajemy sobie pytanie, dlaczego nasz sprzęt zepsuł się akurat po ustaniu gwarancji. Piotr Koluch z fundacji Pro-Testuważa, że: – Dawniej sprzęty były technologicznie prostsze. Były mniej awaryjne, ale np. zużywały więcej energii. To nie znaczy, że jak urządzenie chodzi długo, to jest lepsze. Ponadto zdaniem specjalisty to konsumenci chcą kupować coraz to nowsze rzeczy i producenci nie produkują długowiecznych sprzętów. Co więcej, gdyby producenci odpowiadaliby za utylizację produkowanego sprzętu, to produkty byłyby lepszej jakości.

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Koniec hotelu Marriott w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na regiodom.pl RegioDom