Dlaczego domowy sprzęt coraz częściej psuje się tuż po gwarancji

redakcja.regiodom
Gwarancja na domowy sprzętPrzy zakupie sprzętu elektronicznego do domu zapytaj, czy serwis gwarancyjny jest dostępny w Polsce.
Gwarancja na domowy sprzętPrzy zakupie sprzętu elektronicznego do domu zapytaj, czy serwis gwarancyjny jest dostępny w Polsce. Jerzy Szych
Ekspert wyjaśnia, dlaczego coraz częściej sprzęt AGD i RTV psuje się nam od razu po skończeniu się okresu gwarancji.

Coraz częściej zadajemy sobie pytanie, dlaczego nasz sprzęt zepsuł się akurat po ustaniu gwarancji. Piotr Koluch z fundacji Pro-Testuważa, że: – Dawniej sprzęty były technologicznie prostsze. Były mniej awaryjne, ale np. zużywały więcej energii. To nie znaczy, że jak urządzenie chodzi długo, to jest lepsze. Ponadto zdaniem specjalisty to konsumenci chcą kupować coraz to nowsze rzeczy i producenci nie produkują długowiecznych sprzętów. Co więcej, gdyby producenci odpowiadaliby za utylizację produkowanego sprzętu, to produkty byłyby lepszej jakości.

Źródło: Dzień Dobry TVN/x-news 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dom i nieruchomości

Polecane oferty

* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na regiodom.pl RegioDom