Oglądający ma wrażenie przebywania w pomieszczeniu, a za pomocą kursorów ekranowych może obejrzeć dookoła wnętrze nieruchomości, rozejrzeć się w nim, a nawet wykonać wirtualny spacer pomiędzy pomieszczeniami podglądając interesujące go szczegóły wnętrza.
Z biegiem czasu wirtualne wizyty stały się standardem w sprzedaży lub wynajmie luksusowych nieruchomości i coraz częściej zastępują dotychczasowe jakościowo dające wiele do życzenia zbiory kilku fotografii przedstawiających standardowe mieszkania. Bardzo często ten sposób prezentacji ofert wpływa na wzrost zainteresowania, a w wielu przypadkach na szybką sprzedaż nieruchomości.
Klienci oddający swój lokal w ręce pośrednika nieruchomości dysponującego tego typu niestandardowym narzędziem promocji oferty, skłonni są bardzo często na podpisanie tzw. umowy na wyłączność, a klienci przeglądający oferty sprzedaży decydują się na kontakt z biurem pośrednictwa, które pozwoliło przenieść go wirtualnie do swojego nowego, wymarzonego mieszkania.
Wirtualne wizyty sposobem na promocję oferty sprzedaży nieruchomości
Posiadając wirtualne wizyty w bardzo łatwy sposób można wypromować daną ofertę w gąszczu ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych, strony takie są częściej oglądane jak i coraz częściej poszukiwane.
Atutem wirtualnej wizyty jest również pakiet profesjonalnie wykonanych fotografii wnętrza, które ułatwią promowanie oferty w standardowy, dotychczasowy sposób.
Reasumując wirtualne wizyty:
- to sposób na ciekawe przedstawienie nieruchomości i służą jako narzędzie sprzedaży;
- bazując na profesjonalnych fotografiach przedstawiają nieruchomość w niestandardowy sposób (jasne, przestronne, kolorowe pomieszczenia);
- są atutem wyróżniającym biuro pośrednictwa i pozwalającym wynegocjować podpisanie tzw. umowy na wyłączność;
- przyciągają uwagę osób wyszukujących ofert sprzedaży mieszkań.
