Szkolenia dla sprzedawców okien

Dla osób kupujących okna ważna jest jakość i cena produktu oraz dobry kontakt ze sprzedawcą, który powinien mieć obszerną wiedzę na temat sprzedawanej stolarki okiennej.
  • Szkolenie dla salonów z oknami

    Szkolenia odbywają się w punktach sprzedaży firm, które zgłaszają się do programu. Ich terminy ustalane są indywidualnie. Miesięcznie Dobroplast przeprowadza około 20 szkoleń.

    Dobroplast

Na rynku sprzedaży okien jest duża konkurencyjność. Dlatego nie jest łatwo utrzymać się na rynku . A do tego klienci wymagają coraz więcej od sprzedawców i monterów okien. To wymusza na producentach stałe podnoszenie jakości okien, a na sprzedawcach podnoszenie kompetencji.

Polecamy poradnik: Jak wymienić okna w domu lub mieszkaniu

Branża budowlana w Polsce korzysta z tych samych rozwiązań przy produkcji i montażu okien co inni producenci na świecie. Polskie wyroby w niczym nie ustępują produktom renomowanych, zachodnich firm. Często nawet to nasi producenci wyznaczają nowe trendy i  wskazują kierunki rozwoju.

Okno, czyli szyba w ramie... czy coś więcej?

Wcale nie tak łatwo dzisiaj jest wyprodukować okno. To skomplikowany proces technologiczny. Z pozoru okna wykonane w danej technologii niewiele się różnią. Ale to tylko pozory. Mogą być wykonane z różnych komponentów, ich współczynnik przenikania ciepłą i izolacyjność akustyczna również może być różna. Poza tym ważne jest też to, gdzie okna będą wstawione. Inne okna są kupowane do mieszkań w blokach, a inne do domów jednorodzinnych. Wszystkie te czynniki wpływają oczywiście na ich cenę.

Producenci i sprzedawcy okien powinni uwzględnić przy obsłudze klienta to, że nie musi się on znać na materiałach budowlanych i ich właściwościach.

Szkolenia dla sprzedawców okien

Wielu czołowych producentów organizuje szkolenia dla współpracujących z nami dystrybutorów okien. Jednym z takich producentów jest Dobroplast. Firma prowadzi dwa rodzaje szkoleń:

  • na temat technik sprzedaży – pomagają w sprzedaży, zwiększeniu liczby klientów, większej rozpoznawalności na lokalnym rynku;
  • z wiedzy o produktach – związane z wiedzą o produktach, sposobie wytwarzania okien, ich cechach, odróżnieniu od konkurencji, a wreszcie o zaspokojeniu potrzeb klienta, który przychodzi tak naprawdę nie po szybę z ramą, ale po konkretny produkt, który odpowiada na jego potrzeby.

Warto przeczytać: Kiedy należy wymienić okna

Dobroplast opracował system szkoleń, który pozwala w sposób ciągły kształcić jego pracowników oraz partnerów handlowych producenta. Trenerzy szkolący personel mają duże doświadczenie i są na bieżąco z cyklem produkcyjnym i nowościami związanymi z wprowadzaniem kolejnych rozwiązań. Szkolenia odbywają się w formie wykładów lub szkoleń w punktach sprzedaży okien. Bardzo często w czasie szkoleń trenerzy sami uczestniczą w rozmowach z klientami. Po odbytym szkoleniu można do nich zawsze zadzwonić, jeśli pojawią się dodatkowe pytania. Szkolenia dla dystrybutorów okien Dobroplastu są bezpłatne.

Autor: redakcja.regiodom
0komentarzy